hati aku yg dah semakin terkoyak.

hye bloggers.. baru smlm meluahkan kegembiraan aku meng 'wish' birthday dia.
tapi..hari ini. actly, aku dah mula rasa hilang kepercayaan since aku baca semua wall post dy dgn perempuan perempuan itu dan ini. oh ! sangat sakit rasa hati aku.
aku tak rasa yg aku harus msg dia.
aku terlalu dan selalu mengalah. aku juga nak dia faham aku.

faham perasaan aku. nak kata aku cemburu? mesti la!
aku mmg cemburu. dia on9 sepanjang masa. sikit pn x da rasa nak say "hai" kat wall aku. aku terasa! dy lebihkan kawan2 dari aku. mmg la kawan segalanya. tp, aku nie siapa ?

oh! aku terlalu membiarkan ini semua berlaku. perkara mcam ni, sejak dulu lg terjadi. tgk! terjadi lagi.memang tak pernah berubah ! kenapa tak terfikir lansung tentang perasaan aku.?

sejak aku jumpa dia. kami tak pernah nak ade kesempatan nak berbual dari hati ke hati. mmg ade kesempatan untuk berdua. tapi, aku tak pernah sempat nk tanyakan itu dan ini. cerita hanya megenai, buat apa smlm, cerita pasal game, kawan dia,kawan aku, movie ape. itu ini. yg x berkaitan dgn perasaan kami. sebetulnya 'perasaan' aku. urm....

macam ni lah jadi nya, bila kita sendiri takut untuk kehilangan. aku memang takut untuk kehilangan. tapi, semua ni salah aku ke? aku tak layak nak rasa cemburu ?

aku..tunggu kata maaf yg betul2 ikhlas dari dia. tapi, until now.. its nothing. x ada !
oh! mungkin dia sedang berseronok dengan kawan2 dia.sambut birthday.. memandangkan tadi,hosmate aku yg berkawan dg kawan dia cakap.."elis,tadi cikart btaw..dy ngan mal..jalan2"
see.. how important kawan2 dia berbanding aku.. boleh aku nmpk disini.. tp, apa hak aku. aku cuma 'ntah' sape2 dalam hidup dia .

semua yg dia nampak salah aku..
apa yg dia cakap : 'thx la buat saya macam ni,layan saya mcam ni'.
apa ??? tak cukup lagi layanan aku kat dia?
sampaikan mcm nie skali dia cakap dengan aku.
tak bleh ke dia nak pujuk aku. ckap maaf kat aku.
tak! aku tahu tak akan.
lastly, aku jugak yg terhegeh hegeh msg dia.
bodo kan aku ?

acc facebook. aku deactive untuk sementara waktu.
aku nak diamkan diri aku.
aku nak dia sedar kehadiran aku dalam diri dia.
aku dah cukup mengalah.
dan aku penat...
biarkan aku berdiam macam ni..
mungkin ini yang terbaik..

aku ade perasaan..
aku berhak suarakan perasaan aku.
walaupun layar petak nie xdapat menjawab aku.
tapi..
aku cukup lega..
melepaskan patukan di atas kunci2 hikmat ini.

sekarang, aku lega..
biarlah dia dengan diri dia..
sampai satu masa.
dia akan sedar sapa aku.
mungkin.!

:(

No comments: