superduperohsemmm.

assalamualaikum,
hye peeps !


5 JULAI 2011
kejadian : 10.43 am


dah dua hari saya demam , dapat MC pn dua hari . jadi, lepas hantar emak kerja, saya balik terus rehat(tido).
dua orang housemate saya, siap2 ke kolej ada kelas pagi ni, saya lena. then, sorang housemate saya, jerit2 kat lua cenggini:
"ELISS, ELISSS, ELISSS. CUBA TENGOK, BEG DUET ADA TAK ATAS MEJA""
dalam hati, kak cheqq nie memang cuai. suka letak barang sepahsepah. CUAI !!
bukan ade purse atas meja tapi ada ni ..


CUPCAKESSSSS COMELLLLL !!

haaaaaaaaaaaaaa.. gila terkejut ! sumpahhh. taktahu nak cakap cmne..semakin meningkat umur ni.. reja saya asyik nak menangess jaa. suka pn nangess, sedih pn nangess, marah pn nangesss. ! 

lagii ? ni ponnn ada jugakk...
cupcakesss dengan hadiahhh dan kad kaler PINK ! <3

yeayyyyyyyy!! dapat cupcakess+hadiahh+ kad kaler PINK ! *baca sambil lompat2

adaaa lagiiii !



kad sweet + hellokittyyPINK + angrybirdsss super comel !

niceeee sangat kan ? even , birthday aku 26JUN yg dah bekurunnn lepasss. tapi, hari ni still dapat hadiah lagi .
awwww! taktahuuu la cmne nak cerita ! superduper ohsemmmmmmmm baby !!

ini cik housemate yang bagi segala macam superduper ohsemm tuu!
grrr! sweeeet glerrr korang !

::tudung biru : saya suka panggil dia KAK CHEQQ. eishhh , suka kacau die,pegang *** die. HAHA
::tudung hitam: saya suka panggil dii KAK SHEDA. eishhh, dia clumsyy, tp..comel gler!

ini mereka,HOUSEMATE yg superOHSEMM

::tudung merah: KAK AISHAH, dia bagi hadiah COKLAT yg besar untuk saya. :) manis!

tak kira la, berapa kali kita semua tukar rumah, lastly. kita jumpa kat sini. dalam rumah ini. even, ade insiden yg kita sendiri tak dapat kawal , tapi.. cukup rasanya satu semester ini untuk kita kenal hatibudi masing2. 
buat baik dibalas baik . semoga hanya ALLAH dapat membalas jasa kaliann..
ILOVEYOUUUUUUUUUUUUUU
TERIMA KASIH untuk semua hadiah
<3 *peluk cium*





::doakan,saya cepat sembuh::



No comments: